Wybór reklamy do kalendarza

Na prawdę ładny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. Jeżeli na przykład masz sklep e-commerce i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy np w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz też wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis wyłącznie do zakupów na określoną kwotę, przykładowo, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 pln, albo minimum za 200 złotych.




Kalendarze oferowane klientom mogą być również w sklepach stacjonarnych i tutaj dokładnie tak samo sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze faktycznie różnej jakości, przy czym musisz pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są proponowane w różnych wersjach. Np kalendarze reklamowe mogą posiadać grawer i w takim wypadku powinno się za nie zapłacić więcej. Mogą mieć też wyłącznie logo i np dane adresowe lub wyłącznie logo i zdjęcie na przykład ze sklepu albo zdjęcie twoich produktów. Te opcje są różnorodne i każda firma ma własne własne pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. W pewnych przypadkach drukarnie lub agencje reklamowe pomagają w wybraniu odpowiedniej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. Nierzadko kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Więcej: popatrz